OnbeperQt heeft op het moment een ledenstop

Op dit moment heeft OnbeperQt een ledenstop. Wanneer je weer kunt aanmelden is vooralsnog onbekend, stuur een mail met je e-mailadres naar info@onbeperqt.nl als je informatie wilt ontvangen als dit weer het geval is.

OnbeperQt help

Welke foto's mag ik plaatsen?

Plaats een foto waar jij alleen op staat waarop je gezicht duidelijk zichtbaar is. Verder morgen er geen erotische of andere aanstootgevende foto's getoond worden.
Deze zullen onmiddellijk geweigerd worden.

Ik wil een foto bij mijn oproep plaatsen, maar het lukt niet. Hoe komt dit?

Alleen foto's van het type "gif", "jpg" of "png", die niet groter zijn dan 2000Kbyte, worden geaccepteerd.
Voldoet jouw foto wel aan deze voorwaarden, maar lukt het toch niet om hem te uploaden, neem dan contact met ons op. Vermeld daarbij a.u.b. welke foutmelding je te zien krijgt, dan kunnen wij je sneller en beter helpen.

Wanneer is mijn foto zichtbaar voor andere leden?

Na het plaatsen van een foto moet deze eerst worden goedgekeurd door een beheerder. Dit gebeurt meestal dezelfde dag nog.

Waarom is mijn foto verwijderd?

De foto voldeed niet aan onze voorwaarden:

- De foto moet je gehele gezicht duidelijk herkenbaar weergeven.
- De foto mag alleen een afbeelding van jezelf bevatten (dus 1 persoon).
- De foto moet van het type "gif", "jpg" of "png" zijn
- De foto mag niet groter dan 300Kbyte zijn.
- De foto mag geen kinderfoto of tekening zijn.
- De foto mag geen naaktfoto zijn.
- De foto mag niet aanstootgevend zijn.

Bij de registratie heb ik het veld "geslacht" verkeerd ingevuld. Kan ik dit nog wijzigen?

Dit kan je niet zelf doen. Je kan ons het beste contacteren en je probleem omschrijven. Een beheerder zal de gegevens dan wijzigen.

Hoe verander ik mijn e-mail adres?

Dit kun je na het inloggen aanpassen op de Instellingen pagina.

Hoe verander ik mijn wachtwoord?

Dit kun je na het inloggen aanpassen op de Instellingen pagina.

Kan ik mijn schuilnaam veranderen?

Nee, dit kan niet.
Je kan je wel opnieuw inschrijven en contact opnemen met de klantenservice, teneinde je abonnement over te laten zetten naar je nieuwe profiel.
Let op: verwijder je profiel niet totdat je abonnement is overgezet !

Hoe kan ik mij uitschrijven?

Dat kan op de Instellingen pagina onder "Profiel verwijderen".
Let op: wanneer je uitgeschreven bent, verlies je ook meteen je abonnement.

Andere vraag

Heb je een andere vraag die hierboven niet bij staat?.
Neem dan contact op met info@onbeperqt.nl of via het contactformulier.

Abonnement afsluiten

Sluit een abonnement af!

Laat ons weten dat je ons leuk vindt!